«Адамның жандүниесінің инженерлері»: халыққа ықпал ету үшін өнерді қалай пайдаланды? Дүние жүзі тарихы, 8 сынып, қосымша материал 4.


КИНО ӨНЕРІ

 Кино мен өнердің басқа түрлеріндегі басты стилі "социалистік реализм"деп аталды.

 "... Өнердің ең маңыздысы" болып табылатын кеңестік кино (В.И. Ленин) өзінің көркемдік-эстетикалық, визуалды, идеологиялық және ақпараттық тәсілдерімен КСРО-ның әлеуметтік болмысын сипаттап қана қоймай, сонымен бірге жалпы мемлекеттік және партиялық принциптермен кеңестік адамның дүниетанымы мен мәдениетін құрылымдады. Егер 20-шы жылдардағы кино өнері өзінің басты мақсатын патшалық пен контрреволюцияны (тарихи-революциялық Фильмдер) жеңудің тарихи қажеттілігін растауда және ескі өмір мен жеке меншіктің қалдықтарын айыптауда көрсе, онда 30-шы жылдардағы кино өнері. социализм үшін күрес барысында жаңа социалистік сананың қалыптасу процесін зерттеу басты міндет болды. Кино суретшілерінің назары жалпы қабылданған халық бұқарасының бейнесінен революциялық дәуірдің типтік жағдайларында олардың дамуында бейнеленген типтік өкілдерінің кейіпкерлеріне аударылды. Кинематографиядағы техникалық революция бұл мәселені шешуге көмектесті:" ұлы мылқау " дауысқа ие болды және сөз оның кейіпкерлерін сипаттаудың маңызды құралы болды. Кеңестік кинематографиядағы оң және теріс салдары бар социалистік реализм-бұл КСРО кеңістігін тірек мәдени ұғымдар арқылы қалыптастыратын мәдени кодтардың жиынтығы, атап айтқанда:" өмірге жолдама " – бұл өткір ойларға толы, көпұлтты, шексіз мейірімді кеңес халқының өмір шындығын ашатын, нағыз адамгершілікті растайтын әлеуметтік драма;" Көңілді балалар " және басқа да Фильмдер г. Александров – керемет және күлкілі, дегенмен идеологиялық тұрғыдан тәжірибелі кино, онда капиталистер мен еңбек адамдарының езушілері сәтті ашылады, интернационализм идеялары жарияланады, "адам еркін дем алады" елі жеңіске жетеді; Чапаев – позитивті кейіпкердің жаңа және жан – жақты түрі, ол жаумен күресте, ойланбастан, өз өмірін халықтың жарқын болашағы үшін береді; "Александр Невский" - қайғылы, бірақ сонымен бірге орыс әскерінің жауға қарсы салтанатты – адамгершілік шеруі; "Балтық депутаты" - бұл қоғамдық және жеке өмірдің революциялық өзгеруі; "Біз Кронштадттан келдік" - азамат соғысының қасіреті, оның қатысушыларының өліммен күресі, еңбек адамдарының бостандығы мен бақыты үшін күрес. "Цирк"фильмі де қызығушылық тудырады. Акция КСРО-да 30-шы жылдары орын алады.

 Американдық цирк аттракционы" Айға ұшу " КСРО-ға гастрольге келеді. Нөмір жұлдызы Мэрион Диксон кеңестік көрермендер арасында үлкен жетістікке ие. Бірақ оның жеке өмірінің фактілерін біле отырып, Нөмірді жасаушы неміс Франц фон Кнейшиц оны бопсалайды және пайдаланады.

 Кеңес циркінің басшылығы өзінің ерекше нөмірін дайындай бастайды, ол американдықты керемет түрде басып оза алады. Фон Кнейшиц келісімшартты жоғалтпау үшін кеңес суретшілеріне қарсы "диверсияны" ұйымдастырады, ал оның жоспары құлаған кезде ол мэрионды көпшілік алдында масқаралауға тырысады. Нәтижесінде олар интриганы ұятпен қуып шығарады, ал Мэрион мен оның кішкентай ұлы негр КСРО-да өздерінің жаңа Отаны мен сүйіспеншілігін табады.



Толық нұсқасын 30 секундтан кейін жүктей аласыз!!!


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:
Facebook | VK | WhatsApp | Telegram | Twitter

Қарап көріңіз 👇



Пайдалы сілтемелер:
» Туған күнге 99 тілектер жинағы: өз сөзімен, қысқаша, қарапайым туған күнге тілек
» Абай Құнанбаев барлық өлеңдер жинағын жүктеу, оқу
» Дастархан батасы: дастарханға бата беру, ас қайыру

Соңғы жаңалықтар:
» Салымдар түрі: қалайша неғұрлым көп пайда табуға болады
» Қауіпсіз каникул: балаларыңызды алаяқтардан қалай қорғауға болады
» 🙌 ҚАРЫЗ ҚАЙТАРУМЕН ҒАНИБЕТ
Пікір жазу