DataLife Engine / Құрастыру. Объектілерді жасау. (Информатика, 9 сынып, IV тоқсан)

Құрастыру. Объектілерді жасау. (Информатика, 9 сынып, IV тоқсан)

Пән: Информатика
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Оқыту ойындары
Сабақтың тақырыбы: Құрастыру. Объектілерді жасау.
Бұл сабақта орындалатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 10.4.2.2 Ойын құрастыруға қолданылатын объектілердің сүретін құрастыру
Сабақтың мақсаты: Ойын құрастыруға қолданылатын объектілердің сүретін құрастыру.

1. Ұйымдастыру сәті: (1 мин.)
Оқушының көңілін сабаққа аудару.

Фронтальдық сұрқтар қою арқылы өткен сабақты қайталау?
1. Ойын қандай элементтерден тұрады?
2. Ойында қандай графикалық объетілер қолданылады?
3. Ойынды әрлегенде фондық суреттің алатын орны қандай?
4. Телефондарға арналған 2D ойындық бағдарлама қосымшасын құрастыру үшін қандай бағдарламаны қолдануға болады?
(т) Топтық жұмыс (топқа балалрды 1-ден 3-ке дейін санатып бөлуге болады/ не мұғалімнің қалауы бойынша

Оқушыларға ойын дизайнын (сюжет, кейіпкер, фон), сценарийін құрастыруды ұсыну.
Әрбір экран (сахна) эскизінде, ондаорналасқан әрбір компоненттің атқаратын қызметін сыйпаттап беруін сұрау.
Тапсырманы қағазға шығарып беру.

Орындалған жұмыстарды көрсету.
Жұмыстарын көрсетпес бұрын оқушыларға бір-бірін мұқият тыңдауын ескерту, бір топ өз жұмыстарын көрсетсе келесі топ сұрақ дайндап отырун айту.

Өзара бағалау
Әрбір топ келесі топты бағалайды, сценарийдің жақсы жақарын көрсетіп және оны жақсартуға кеңес береді.

(б) Практикалық жұмысты бастамас бұрын, бағалау критерийлерін анықтап алу керектігін айты, критерийлерді тақтаға жазу.

(ө) Өзіндік практикалық жұмыс.
Оқушылар Appinventor ортасында жұмыс жасаумен таныс, өз жобаларына объектілерді/спрайттарды құрастырады.


Анықталған критерийлер бойынша өзара бағалау....
29.04.2020
Вернуться назад