Бөлім: «Туындылар»
ШАТҚАЛАҢ
(М. Əуезов повесi бойынша жазылған телеинсценировка) Б I Р I НШ I КӨР I Н I С «Талдыөзек» колхозының қой фермасының май сақтайтын базы. Сахнадан..
© Сұлтан Оразалы
ДАҢҚ
(А.Моруаның əңгiмесi бойынша жазылған телепьеса) Суретшi шеберханасы. Əр жерде шашылып жатқан қала пейзаж- дары, адам портреттерi. Керiлген кенепке..
© Сұлтан Оразалы
РАЙХАН ГҮЛI
(А. Моруаның əңгiмесi негiзiнде жазылған телепьеса) Қатысушылар:ЖЕННИ СЕРБЬЕ – белгiлi актриса, қартайған жəне жас шағы.ЛЕОН – 70 жаста..
© Сұлтан Оразалы
АДАМ ҚАЙРАТЫ
(Б. Момышұлының əңгiмесi негiзiнде жазылған телепьеса) Iрi планда полковниктiң бет кескіні. Ол баяу, ақырын баяндайды.ПОЛКОВНИК: Көктем келiп, жер..
© Сұлтан Оразалы
ӨЛIМ ФАБРИКАСЫ
(А.Моруаның «Танатос» қонақ үйi» атты əңгiмесiнiң негiзiнде жазылған телепьеса) Бөлменiң бiр шетiнде орналасқан столдардың үстi толған телефон..
© Сұлтан Оразалы
МЕНI «МИССИС» ДЕП АТА!
(Оңтүстiк Африка республикасының жазушысы А.Мейманенiң əңгiмесi бойынша жасалған телеинсценировка) Қатысушылар:ДЖЕЙМС – 17 жасар жiгiт.КЭТИ – почта..
© Сұлтан Оразалы
ТҰТҚЫН
(Жозеф Кассель повесiнiң негiзiнде жазылған телепьеса) Қатысушылар:ФИЛИПП ЖЕРБЬЕ – 40–45-тер шамасындағы адам.ЛЕГРЭН – 18–19 жасар жiгiт..
© Сұлтан Оразалы
ҮЙЛЕНУ
(М.Əуезовтің əңгімесі бойынша жазылған телеинсценировка) Бай ауылының бейнесi. Үй маңы қара-құра мал. Тартылған желiде байланған құлындар, үйездеген..
© Сұлтан Оразалы
КЕК
(Ел аузындағы аңыз бойынша жазылған теленовелла)Толқи аққан өзен бойы. Таң жаңа атып келеді. Жар жағасындағы жартаста толқын бетiне шүйiрiлген қалпы..
© Сұлтан Оразалы
ОТЫРАР ОЙРАНЫ*
Жарық ақ сақалды қарт адамның бетіне түседі. Мұхамеджанов ораторийінің фонында қираған қала, өртенген дала, жөңкіле көшкен ел, өртке оранған егін..
© Сұлтан Оразалы
«ТЕАТР – ДЕМАЛАТЫН ШИПАЖАЙ ЕМЕС...»
(«Жас қазақ» газетіне берілген сұхбат) – Тұңғышбай аға, өзіңіз басқарып отырған Қазақстан Театр қайраткерлері одағынан редакциямызға бір емес, екі..
© Тұңғышбай Әл-Тарази
«ӨНЕР – ҚАН ЖҮРЕКТІҢ КӨРКЕМДІГІ»
(«Керемет» журналының сұрақтары) 1. Аға, сіз бір әңгімеңізде: «ұлы Мұхтар Әуезовтің«Еңлік-Кебегіндей» жалғыз ауыз сөзі бір әртістің он әрекетіне..
© Тұңғышбай Әл-Тарази
ТҮБЕКТІҢ БҰҒЫБАЙҒА АЙТҚАНЫ
Садыр Ерші Бұғыбай батыр бір жолы Қаракерей Түбекақынды іздеп барады амандасып қайтуға, жүз көрісіп.Бірі – ақын, бірі – батыр, тəтті замандас...
© Түбек Байқошқарұлы
Құрбан бауыздалардағы оқылатын дұға
Ибраһим пайғамбар ұлы Ысмайылды құрбан етуге тұрғанда құдай-Тағала қошқар жіберіп, сол қошқарды Ибраһим сояр уақытында оқыған дұғасы болса керек...
© Ыбырай Алтынсарин
ТӨРТІНШІ БАБ
Намаз ішінде оқылатын дұғалардың қазақша мағынасыӘр намаздың алдында ең әуелі «ағузу биллаһи мин ашшайтанир ражим» деп оқимыз. Мұның мағынасы (ағузу..
© Ыбырай Алтынсарин
ҮШІНШІ БАБ - Ахлақ, яғни адамдарға тиісті-тиіссіз мінездер турасында
Пенденің көңілінде болатын пиғыл екі түрлі. Бірі — көркем, бірі — бұзық сипаты. Аят пен хадисте білдірілген жаман мінездер алпыс түрлі. Мұның бәрін..
© Ыбырай Алтынсарин
Бесінші, харам, макруһ турасында
Жоғарыда ағмал заһир дегеннің мағынасын түсіндірген орында (?) айтып едік, «Құдай- Тағала пенделерге екі жол көрсетті, бірі — бұйырған ол, бірі —..
© Ыбырай Алтынсарин
Төртінші, хаж турасында
Хаж ету дегеніміз өмірде бір рет араб улайындағы Мекке шаһарында болғушы кағбату-л- лаһи, яғни, «Аллаға құлшылық ететін үй» деп аталған орынға барып..
© Ыбырай Алтынсарин
Үшінші, зекет турасында
Зекет парыз болады: әуелі, балиғлыққа жетіскен құл емес, азат, есі бүтін һәм мұсылман адамнан; екінші, өзінің, қатынының, балаларының..
© Ыбырай Алтынсарин
ЕКІНШІ БАБ
Атал заһир турасында Ағмал заһир дегеніміз пенденің көріну, әшкере істейтін шариғат бұйырған істер. Құдай- Тағаланың бұйырған заһир істерінің аты —..
© Ыбырай Алтынсарин
ӘУЕЛГІ БАБ
Иман турасындаИманның екі мағынасы бар: бірі —тіл мағынасы. Тіл мағынасы дегеніміз — әркім тілмен айтып растамақ. Мәселен, мұсылманшылығымызға бас..
© Ыбырай Алтынсарин
МҰСЫЛМАНШЫЛЫҚТЫҢ ТҰТҚАСЫ
«Шариат — ул — ислам»Бисмиллаһи — р — рахманир — рахим — Қайыр-рақымы мол Алланың атымен бастаймын!Қанша мақтау бір Құдай табарак уа тағалаға лайық...
© Ыбырай Алтынсарин
ОРЫНБОР ВЕДОМСТВОСЫ ҚАЗАҚТАРЫНЫҢ ҚҰДА ТҮСУ, ҚЫЗ ҰЗАТУ ЖӘНЕ ТОЙ ЖАСАУ ДӘСТҮРЛЕРІНІҢ ОЧЕРКІ
Қазақтардың өзара қоғамдық қатынастары тек қана ескілікті әдет-ғұрыптар бойынша реттеліп отырған кезде, өздерінің достығын жекжат болып нығайтқысы..
© Ыбырай Алтынсарин
ОРЫНБОР ВЕДОМСТВОСЫ ҚАЗАҚТАРЫНЫҢ ӨЛГЕН АДАМДЫ ЖЕРЛЕУ ЖӘНЕ ОҒАН АС БЕРУ ДӘСТҮРІНІҢ ОЧЕРКІ
Өлген адамды қазақтар әдетте үш-төрт сағаттан артық ал көп дегенде жарты тәуліктен артық сақтамайды. Сол сағатта өлген адамның үйіне төңіректегі..
© Ыбырай Алтынсарин
ТЫРАЙЫП ҚАЛДЫ...
(Сахналық нұсқа)Машинаның шиқылдаған даусы естіледі де, сахнаға бір кісі домалай түсіп, шалқасынан жатты... Сықия киінген шенеунік қасынан өтіп..
© Мұхтар Шерім